• 01-02-2025, 03:55:00
    #10
    Arkadaşlar hediyelerinizi teslim ediyorum, lütfen bekleyin Herkese çok teşekkür ederim, bir tanesiniz
  • 01-02-2025, 03:56:39
    #11
    Kaldıysa ben de talep edebilirim
  • 01-02-2025, 04:01:09
    #12
    düşerse bende alabilirim.
    elinize sağlık bu arada hocam
  • 01-02-2025, 04:05:04
    #13
    Çok teşekkürler hocam, son üstteki kişiye de verdim şu anlık bitti artık
  • 01-02-2025, 04:08:08
    #14
    hayırlısı olsun hayırlı satışlar arkadaşım.
  • 01-02-2025, 06:06:09
    #15
    Elinize sağlık, bende 3 adet alabilirim ihtiyacı olan kişilere verebilirsiniz
  • 01-02-2025, 06:54:20
    #16
    Arkadaşlar hediye alımları devam ediyor, ihtiyacı olanlar lütfen yazsın.
  • 01-02-2025, 07:10:04
    #17
    Düşerse bende alabilirim hocam ellerinize sağlık güzel çalışma olmuş 🙌🏻
  • 01-02-2025, 07:23:02
    #18
    Düşerse hediye alırım bir dal 🙂