• 17-12-2024, 12:32:26
    #1
    Merhaba, herkes bot kullanıyormuş sanırım. Vfsglobal'den randevu almam lazım Fransa seyahatim için. Randevu açıldığında bildirim veren bot buldum ücretsizdi ama manuel olarak almak imkansız. Herkes bot kullanarak alıyormuş vizeciler. Bana yardımcı olabilecek biri olur mu?
  • 17-12-2024, 12:45:20
    #2
    Bot ile takip edip manuel aliyorlar bildigim kadariyla
    Ben gecen hafta anlik yunanda buldum aldim
  • 17-12-2024, 12:57:22
    #3
    Profilimde Whatsapp dan iletişime geçebilirsiniz.
  • 17-12-2024, 12:59:21
    #4
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot ile takip edip manuel aliyorlar bildigim kadariyla
    Ben gecen hafta anlik yunanda buldum aldim
    Bütün işlemleri otomatik yapıyoruz bot ile manuel yaptığımız tek şey kart bilgisi girip ödemeyi onaylamak bir kaç güne onu da otomatikleştireceğiz.
  • 17-12-2024, 18:33:32
    #5
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot ile takip edip manuel aliyorlar bildigim kadariyla
    Ben gecen hafta anlik yunanda buldum aldim
    Yok hocam manuel imkansiz fransada ya