Merhaba, herkes bot kullanıyormuş sanırım. Vfsglobal'den randevu almam lazım Fransa seyahatim için. Randevu açıldığında bildirim veren bot buldum ücretsizdi ama manuel olarak almak imkansız. Herkes bot kullanarak alıyormuş vizeciler. Bana yardımcı olabilecek biri olur mu?