• 14-06-2024, 00:03:41
    #1
    Alinmaya deger bir temami sizin gorusunuz nedir?

    https://seo-next-demo.blogspot.com/?m=1
  • 14-06-2024, 00:05:51
    #2
    Bence güzel jannaha benziyor hocam şekillendirme yapılırsa güzel durur dark mode felan da var
  • 14-06-2024, 00:08:40
    #3
    Sade ve güzel duruyor, arkadaşımızın dediği gibi Jannah temasını andırdı bana da.
  • 14-06-2024, 00:10:35
    #4
    Kullanılan font dışında gayet hoş görünüyor. Fontu bir tık rahatsız ediyor.
  • 14-06-2024, 00:11:40
    #5
    ozanalkancomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılan font dışında gayet hoş görünüyor. Fontu bir tık rahatsız ediyor.
    evet font rahatsiz ediyor guzel bir font ile kullanilir diye dusunuyorum
  • 14-06-2024, 00:22:51
    #6
    10 dolar al gitsin ne olacak güzel duruyor page speedleride fena değil
  • 14-06-2024, 03:00:16
    #7
    güzel tema beğendim fontlar değişmeli ama