Merhaba değerli forum üyeleri.
ben blogger tabanlı sitem için birinden uygun tema buldum, ücreti mukabilinde uygunda fiyata bana kodları gönderecek.
sizlerden öğrenmek istediğim ben bu kodları alıp siteme uygularsam daha sonra sorun Yaşar mıyım? Ne gibi sorunlar yaşanabilir? Yani sonuçta bu temayı bir şekilde almış ve bana satacak, kod bir kaç farklı siteye uygulanabilir mi? Ben aldıktan sonra aynı kodlar başkasında da varsa veya verilirse, tema üreticisi bana herhangi bir engel/kısıtlama uygular mı? Tema maile göre mi alınıyor? Yani eğer kod yeterliyse birden fazla kişiye de satabilir bu temaları? Umarım doğru anlatabilmişimdir? Anlayan arkadaşlar nasıl bir yol izlemem konusunda yardımcısı olurlarsa çok sevinirim.
Tema alışverişi hakkında
0
●68