• 23-12-2012, 18:30:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba bir müşterim 1-2 yıl önce ödeme yaptığını ve hizmet alamadığını iddaa ediyor ben ise makbuzu olmadığı halde hizmet verdim bu kişide haddiniz aştı bende makbuz göstermesini istedim kişi şikayet talebinde bulunuyorum ve bilişim suçlarına mail gönderiyorum demişti bu konu ile ilgili düşünceleriniz nelerdir ?
  • 23-12-2012, 18:50:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Banka Hesablarınızdan gelen ödemeleri çıkarttırın ve kişiden ödemeyi ne zaman ve hangi kişi adı ile yaptıgını sorun eğer gerçekten yaptı ise hizmetini vermek zorundasınız yada iade etmek zorundasınız eğer yalan soyluyor ise siz ona suç duyurusunda bulunabilir hakkımızda şirket karalaması vs seyleri diyerek

    Bi hukukcu değilim ama olsun
  • 23-12-2012, 20:28:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Haklısınız hocam çünkü paypaldan yatırdım diyor yok bankaya bakıyorum yok .
  • 24-12-2012, 21:15:52
    #4
    Eger elinde ödeme yaptığının kanıtı varsa ve sen verdiğin hizmetin faturasını kesmediysen her türlü başın agrır.
  • 24-12-2012, 21:19:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tabi ki faturamızı kesiyoruz lakin ödeme yok ortada
  • 24-12-2012, 21:29:24
    #6
    Ozaman seni ilgilendiren birşey yok.Nereye kime isterse gitsin.Millette bir tuhaf arkadaş milletitehtit etmek bukadar kolay oldu.
  • 24-12-2012, 23:32:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben hiç sanmıyorum 40 60 lira için Kimseyi mahkemeye vermez işinden kalır ögrenciyse okuldan kalır kaybederse avukat parasi çıkar cocuksa zaten ailesinden korkar vs vs