Merhaba bir müşterim 1-2 yıl önce ödeme yaptığını ve hizmet alamadığını iddaa ediyor ben ise makbuzu olmadığı halde hizmet verdim bu kişide haddiniz aştı bende makbuz göstermesini istedim kişi şikayet talebinde bulunuyorum ve bilişim suçlarına mail gönderiyorum demişti bu konu ile ilgili düşünceleriniz nelerdir ?