Birinden 200TL gibi bi miktar alacağım var.Kendisiyle pm ve mail'den konuştuk.
Tasarım yarışması kazanmıştım.Ödül 300TL idi bu arkadaş param yok diye 100TL ödedi, devamını parası olunca ödeyecekmiş.
Bende iyiniyetli davranarak tamam dedim.Sonra 1-2 hafta geçti msn'ye girmez oldu.Anladım ki silmiş.
R10'a baktım hergün online.PM attım 1-2 kez cevap vermedi.En sonunda cevap yazdı ve bana
"Yaptığınız tasarımı kullanmadım, zaten paramda yok.Cebimden ödeyeceğim bulursam para" dedi.
İyi dedim aradan 1 ay geçti.Dün gene pm attım ve olayı hukuksal boyuta taşımadan çözmemizi ilettim.Hala cevap yok kendisinden
Ne yapmalıyım? Forumdaki nicki:
caresizmira
Ne yapmalı?
6
●387
- 15-06-2010, 03:00:31Bu adam kaç tane yarışma düzenlemiş.
Firması mı vardıda battı acaba? - 15-06-2010, 15:12:08Batmadıysa bile benim para mı ödemezse o zaman batabilirgrikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2010, 22:24:08Üyeliği durdurulduSpace sözleşme hazırlamıyormusunuz. Tasarım işlerinde genelde bir sözleşme hazırlanır.Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi verdin diyelim adamı savcılığa kanıt gösterin kardeşim demezmi savcı ? Emeğinize yazık - 18-06-2010, 22:25:10Logo yarışmalarında "demo" yazıları logonun gözükmesine bile engel olmalı aslında.
- 18-06-2010, 23:28:54Hocam tasarım işlerinde hazırlanır, bu tasarım yarışmasıAKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bu adamın daha önce 1 yarışmasını daha kazandım, onda parayı sorunsuz ödedi, şimdi şerefsizlik yapıyor
MSN logları var, ödemeyeceğini kendi ağızıyla söylüyor