• 15-06-2010, 02:57:58
    #1
    Birinden 200TL gibi bi miktar alacağım var.Kendisiyle pm ve mail'den konuştuk.
    Tasarım yarışması kazanmıştım.Ödül 300TL idi bu arkadaş param yok diye 100TL ödedi, devamını parası olunca ödeyecekmiş.

    Bende iyiniyetli davranarak tamam dedim.Sonra 1-2 hafta geçti msn'ye girmez oldu.Anladım ki silmiş.
    R10'a baktım hergün online.PM attım 1-2 kez cevap vermedi.En sonunda cevap yazdı ve bana
    "Yaptığınız tasarımı kullanmadım, zaten paramda yok.Cebimden ödeyeceğim bulursam para" dedi.
    İyi dedim aradan 1 ay geçti.Dün gene pm attım ve olayı hukuksal boyuta taşımadan çözmemizi ilettim.Hala cevap yok kendisinden

    Ne yapmalıyım? Forumdaki nicki:
    caresizmira
  • 15-06-2010, 03:00:31
    #2
    Bu adam kaç tane yarışma düzenlemiş.
    Firması mı vardıda battı acaba?
  • 15-06-2010, 15:12:08
    #3
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam kaç tane yarışma düzenlemiş.
    Firması mı vardıda battı acaba?
    Batmadıysa bile benim para mı ödemezse o zaman batabilir
  • 18-06-2010, 22:24:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batmadıysa bile benim para mı ödemezse o zaman batabilir
    Space sözleşme hazırlamıyormusunuz. Tasarım işlerinde genelde bir sözleşme hazırlanır.

    Şimdi verdin diyelim adamı savcılığa kanıt gösterin kardeşim demezmi savcı ? Emeğinize yazık
  • 18-06-2010, 22:25:10
    #5
    Logo yarışmalarında "demo" yazıları logonun gözükmesine bile engel olmalı aslında.
  • 18-06-2010, 23:28:54
    #6
    AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Space sözleşme hazırlamıyormusunuz. Tasarım işlerinde genelde bir sözleşme hazırlanır.

    Şimdi verdin diyelim adamı savcılığa kanıt gösterin kardeşim demezmi savcı ? Emeğinize yazık
    Hocam tasarım işlerinde hazırlanır, bu tasarım yarışması
    Ayrıca bu adamın daha önce 1 yarışmasını daha kazandım, onda parayı sorunsuz ödedi, şimdi şerefsizlik yapıyor
    MSN logları var, ödemeyeceğini kendi ağızıyla söylüyor
  • 19-06-2010, 22:50:14
    #7
    Misafir
    Aranızda geçmiş bir hukuki olay varsa ve bunu sözleşme kuralları ile teyit etmişseniz, tarafların edimlerini ifa etmeme durumundaki maddeler devreye girecektir. Hakkınızı bu maddeler çerçevesinde arayabilirsiniz.