Birinden 200TL gibi bi miktar alacağım var.Kendisiyle pm ve mail'den konuştuk.
Tasarım yarışması kazanmıştım.Ödül 300TL idi bu arkadaş param yok diye 100TL ödedi, devamını parası olunca ödeyecekmiş.
Bende iyiniyetli davranarak tamam dedim.Sonra 1-2 hafta geçti msn'ye girmez oldu.Anladım ki silmiş.
R10'a baktım hergün online.PM attım 1-2 kez cevap vermedi.En sonunda cevap yazdı ve bana
"Yaptığınız tasarımı kullanmadım, zaten paramda yok.Cebimden ödeyeceğim bulursam para" dedi.
İyi dedim aradan 1 ay geçti.Dün gene pm attım ve olayı hukuksal boyuta taşımadan çözmemizi ilettim.Hala cevap yok kendisinden
Ne yapmalıyım? Forumdaki nicki:
caresizmira