• 03-08-2009, 04:11:32
    #1
    Merhabalar ;

    Kar amaçlı açılan ***** siteleri ceza olarak sadece siteleri mi kapanıyor ? Yoksa site sahibinede böyle bir site oluşturduğu için ceza kesiliyor mu ?
  • 03-08-2009, 09:52:02
    #2
    Bildiğim kadarıyla site sahiplerini, yunanistan'a sürgün ediyorlar.

    Şaka bir yana da şuana kadar duymadım görmedim rastlamadım bildiğim kadarıyla sitelerini kapatıyorlar.

    Tabi Korsan yasak cd, Mp3, Film download gibi siteler çok fazla şikayet olursa evine kadar geliyorlar.
  • 03-08-2009, 12:43:58
    #3
    Abdurahman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** sitelerden edilen kâr haramdır çok karşıyım bu konuya... İnterneti pislik yuvasına çeviriyorlar.. Ondan gelecek para ne kadar helal olabilirki ? Gençliği bataklığa sürüklemekten başka birşey değil.. Allah ıslah etsin..
    Tufan aganın dedigi gibi : Yunanistana sürmek lazım böyle kişileri
    beğenmiyorsan girmezsin , kazanmassın bunun tartışması yapılmaz. arkadaş soru sormuş sen ne yazmışsın

    kardeş benim arkadaşımın evine geldi polis ***** sitesine eklenen bir video yüzünden polis gelmesine rağmen site kapanmadı sadece arkadaş mahkemelik oldu sonra düştü mahkeme ama domaine birşey olmadı.

    (yukarıdaki yazım hakkında hiçbir bilgi verilmez ne videosu diye sormayın lütfen)
  • 03-08-2009, 12:49:36
    #4
    Abdurahman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** sitelerden edilen kâr haramdır çok karşıyım bu konuya... İnterneti pislik yuvasına çeviriyorlar.. Ondan gelecek para ne kadar helal olabilirki ? Gençliği bataklığa sürüklemekten başka birşey değil.. Allah ıslah etsin..
    Tufan aganın dedigi gibi : Yunanistana sürmek lazım böyle kişileri

    ***** siteler olmasında ülkemizdeki tecavüz sayılarıda iyicemi artsın ? hep kötü yönlerini saymışssınız.***** siteler olmazsa inanın ülkemizdeki tecavüz sayısında çok büyük artış olurdu.

    soruna gelince her işi usulüyle yaparsan hiç bir şey olmaz mesela sitende türk videosu ( türban,amatör vs ) paylaşımlar yapmazsan sanmıyorum birşey olacağını.

    ama türban yada türk gizli çekimler koyarsan ertesi sabah kapında polisin olma ihtimali var.

    benim bildiklerim bunlar.
  • 03-08-2009, 12:53:11
    #5
    ***** siteler olmasa millet kendini tatmin edemese,abazalar sokaklara dökülecek.Tecavüzcüler belki senin benim kız kardeşime ablama sarkıcak,ha? yalanmı.Burası milletin kendi iradesi ile yaşadığı bir ülke,isteyen girer isteyen girmez.İnancına çok düşkünsen git suudi arabistanda yaşa.
  • 03-08-2009, 13:49:45
    #6
    herkes ***** site açıp,köşe olmayı düşünüyor hemen.ama diger taraftanda öyle bi korkuyor ki sorma... eger içinde en ufak bi şüphe,korku varsa açma derim.sakınılan göze çöp batarmış derler,siteyi korka korka geçindirmeye devam edersen bişey olmayacagı varsada oluyor
  • 03-08-2009, 17:17:51
    #7
    Burda amaç ***** ismi altında yayımlanan siteleri kötülemek yada benimsetmek değil. Artık internette para kazanma yaşı o kadar düştü ki, 10 yaşında çocuk 20 TL'ye reseller alıp, 10 TL'den hosting satıp verdiği hizmetin yaşattığı sorunları müşterilere yansederek diğer firmalarında kalitesini düşürüyor. Buna ek olarak, 15 bin tekili olan bir web sayfasından günlük 2 TL bile gelir getirmemesi açıkçası beni ***** sektörüne itiyor. Sabahlara kadar uğraşığ, kaliteli bir web sayfası olması için çabalayarak karşılığını alamamak bu olsa gerek. Görüşleriniz için teşekkür ederim.
  • 03-08-2009, 21:09:24
    #8
    Flax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda amaç ***** ismi altında yayımlanan siteleri kötülemek yada benimsetmek değil. Artık internette para kazanma yaşı o kadar düştü ki, 10 yaşında çocuk 20 TL'ye reseller alıp, 10 TL'den hosting satıp verdiği hizmetin yaşattığı sorunları müşterilere yansederek diğer firmalarında kalitesini düşürüyor. Buna ek olarak, 15 bin tekili olan bir web sayfasından günlük 2 TL bile gelir getirmemesi açıkçası beni ***** sektörüne itiyor. Sabahlara kadar uğraşığ, kaliteli bir web sayfası olması için çabalayarak karşılığını alamamak bu olsa gerek. Görüşleriniz için teşekkür ederim.
    para kazanmak = ***** degil sadece.mesela bi sitemde günlük 100 hitle ayda ortalama 250 tl kazanıyorum,adultla alakası yok.ha ben adulta karşı degilim,beni tanıyanlar bilirki adultu severim çok ugraştım,bayagıda para kazandım ama buradaki asıl nokta adultda para olması degil.adultdan para kazanmanın kolay olması

    konudaki soruna gelince,1 yıldır biçok haber görüyoruz ***** site sahipleri tutuklandı - yakalandı - hapse atıldı vb... bunlar bence yalanda degil ama tam olarak dogru lanse edilmiyor.site içeriginde uygunsuz içerik vardır,ondan dolayı ceza yer.mesela çocuk pornosu,hayvanlı,türbanlı gibi...ama normal içerikden ceza yenecegini hiç sanmıyorum.ha site kapanır mı,kesinlikle kapanır.ama sitede sorun olacak bi içerik yoksa site sahibine bişey olmaz bence.
  • 03-08-2009, 23:30:05
    #9
    ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** siteler olmasında ülkemizdeki tecavüz sayılarıda iyicemi artsın ? hep kötü yönlerini saymışssınız.***** siteler olmazsa inanın ülkemizdeki tecavüz sayısında çok büyük artış olurdu.
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** siteler olmasa millet kendini tatmin edemese,abazalar sokaklara dökülecek.Tecavüzcüler belki senin benim kız kardeşime ablama sarkıcak,ha? .
    Saçmalamayın yahu.