Burda amaç ***** ismi altında yayımlanan siteleri kötülemek yada benimsetmek değil. Artık internette para kazanma yaşı o kadar düştü ki, 10 yaşında çocuk 20 TL'ye reseller alıp, 10 TL'den hosting satıp verdiği hizmetin yaşattığı sorunları müşterilere yansederek diğer firmalarında kalitesini düşürüyor. Buna ek olarak, 15 bin tekili olan bir web sayfasından günlük 2 TL bile gelir getirmemesi açıkçası beni ***** sektörüne itiyor. Sabahlara kadar uğraşığ, kaliteli bir web sayfası olması için çabalayarak karşılığını alamamak bu olsa gerek. Görüşleriniz için teşekkür ederim.