ErayWeb.Org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** siteler olmasında ülkemizdeki tecavüz sayılarıda iyicemi artsın ? hep kötü yönlerini saymışssınız.***** siteler olmazsa inanın ülkemizdeki tecavüz sayısında çok büyük artış olurdu.
xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** siteler olmasa millet kendini tatmin edemese,abazalar sokaklara dökülecek.Tecavüzcüler belki senin benim kız kardeşime ablama sarkıcak,ha? .
Saçmalamayın yahu.