• 10-12-2023, 02:34:32
    #1
    Bir senedir bir hollanda firmasından tehditvari epostalar alıyorum, daha önce kullandığım bir hosting firmasından hosting alıp, ödemeyi yapmadığımı söylüyorlar. 2021 yılına ait 2500€ gibi bir fatura çıkartmışlar ve ödememi bekliyorlar, tabii ki ödemeyeceğim.

    Eğer ödemezsem dava açacaklarını ve icraya vereceklerini söylüyorlar, böyle birşey yapabiilrler mi? Ayrıca, yapacak olsalar bence çoktan yaparlardı.

    Benim bildiğim bir hizmet alınırken ödemesi yapılır, yapılmazsa hizmet durdurulur veya askıya alınır. Sonradan ödeme gibi birşey yapmazlar.
  • 10-12-2023, 02:36:11
    #2
    Güzel taktik
  • 10-12-2023, 02:36:58
    #3
    Hocam ödemesi alınmayan hizmet sonraki kullanılmaması için sonlandırılıyor. Bariz oltalama taktiği. Ne dert edinin ne ödeme yapın. Mail blocklayın yeter.
  • 10-12-2023, 02:38:24
    #4
    _muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ödemesi alınmayan hizmet sonraki kullanılmaması için sonlandırılıyor. Bariz oltalama taktiği. Ne dert edinin ne ödeme yapın. Mail blocklayın yeter.
    Farklı farklı maillerden atıyorlar, ayrıca bu şirket cidden kurumsal. Fakat herkes almadığım birşeyden dolayı para istiyorlar gibi bir google yorumu yapmış.
  • 10-12-2023, 02:39:27
    #5
    Siz bana 2500 papel ateşleyin yaz onlara.
  • 10-12-2023, 02:39:31
    #6
    Bence bunlar benim hollandada olmadığımı bildiği için para koparmaya çalışıyor olabilirler.
  • 10-12-2023, 02:41:20
    #7
    realking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı farklı maillerden atıyorlar, ayrıca bu şirket cidden kurumsal. Fakat herkes almadığım birşeyden dolayı para istiyorlar gibi bir google yorumu yapmış.
    Şirket adını ve örnek mailini gönderebilir misiniz hocam. Belki mail sistemelri hacklendi. Bi ara bana da kurumsal firmaların orjinal maillerinden fatura diye virüslü dosyalar geldi.
  • 10-12-2023, 02:47:47
    #8
    Daha önce de bu şekilde başına gelen arkadaşlar olmuştu yanlış hatırlamıyorsam 2 3 ay önce paylaşıldı, bedava diye dağıtmışlardı sonra para istemişlerdi artık 1 yıl sonra mı 6 ay sonra mı ne. Araştırırsanız bulabilirsiniz konularını, büyük ihtimal olta. Yemeyin.
  • 10-12-2023, 02:51:17
    #9
    *********** hocam