_muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ödemesi alınmayan hizmet sonraki kullanılmaması için sonlandırılıyor. Bariz oltalama taktiği. Ne dert edinin ne ödeme yapın. Mail blocklayın yeter.
Farklı farklı maillerden atıyorlar, ayrıca bu şirket cidden kurumsal. Fakat herkes almadığım birşeyden dolayı para istiyorlar gibi bir google yorumu yapmış.