İş bankası hesabıma bağlı bankamatik kartımı hacklediler. Apple.com üstünden birçok alışveriş gerçekleştirdiler. Kartı iptal ettirdim. İşlemler henüz gerçekleşmediği için itirazda henüz bulunamıyormuşum. Bulunduktan sonra ise 30-120 içinde itiraz sonucu alınacakmış. Her yerde 3d secure soran iş bankası burada sormamış. Mağdur ettiler. 25 yıllık internet hayatımda ilk kez kartım çalındı. Eminim ki tek değilim. Kartım Onlinenic ve Contabo'da kullanılmıştı. Süreci biliyorum ama siz de katkıda bulunursanız sevinirim.

