• 11-04-2023, 20:48:49
    #1
    Merhaba,

    İş bankası hesabıma bağlı bankamatik kartımı hacklediler. Apple.com üstünden birçok alışveriş gerçekleştirdiler. Kartı iptal ettirdim. İşlemler henüz gerçekleşmediği için itirazda henüz bulunamıyormuşum. Bulunduktan sonra ise 30-120 içinde itiraz sonucu alınacakmış. Her yerde 3d secure soran iş bankası burada sormamış. Mağdur ettiler. 25 yıllık internet hayatımda ilk kez kartım çalındı. Eminim ki tek değilim. Kartım Onlinenic ve Contabo'da kullanılmıştı. Süreci biliyorum ama siz de katkıda bulunursanız sevinirim.

  • 11-04-2023, 20:50:26
    #2
    Geçmiş olsun hocam sanal kart kullanmak gerek
  • 11-04-2023, 20:53:58
    #3
    Geçmiş olsun.
    Sanal karttan şaşmamak gerek.
  • 11-04-2023, 20:55:47
    #4
    Geçmiş olsun hocam. Sanal kart kullanmaktan vazgeçmeyin.
  • 11-04-2023, 23:21:12
    #5
    benimde başıma geldi zamanında

    artık kim bilir hangi online site sızdırdı bilgileri

    tek tek alışveriş yaptıkları yerler ile iletişime geçip hepsini iptal ettirmiştim çok şükür

    zamanında epey para çekmişlerdi 2500 tl

    ta en sonda 25 tl lik harcama da bana sms geldi de anladım
  • 11-04-2023, 23:26:51
    #6
    MonsterMMORPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde başıma geldi zamanında

    artık kim bilir hangi online site sızdırdı bilgileri

    tek tek alışveriş yaptıkları yerler ile iletişime geçip hepsini iptal ettirmiştim çok şükür

    zamanında epey para çekmişlerdi 2500 tl

    ta en sonda 25 tl lik harcama da bana sms geldi de anladım
    Bankaya harcama itirazında bulunacakmışım. Ama önce harcama gerçekleşsin 3-7 gün sürer dediler. Sonrasında ise 30-120 günlük değerlendirme süreci varmış. İş Bankası da güvensiz çıktı. 3d secure umardım. Normalde iş bankası bankamatik kartımda para tutmam ama ilginç biçimde paranın olduğu zaman bu işlemler gerçekleşti. Bu işte bir hinlik olabilir. Kokusu çıkar.
  • 12-04-2023, 03:19:44
    #7
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankaya harcama itirazında bulunacakmışım. Ama önce harcama gerçekleşsin 3-7 gün sürer dediler. Sonrasında ise 30-120 günlük değerlendirme süreci varmış. İş Bankası da güvensiz çıktı. 3d secure umardım. Normalde iş bankası bankamatik kartımda para tutmam ama ilginç biçimde paranın olduğu zaman bu işlemler gerçekleşti. Bu işte bir hinlik olabilir. Kokusu çıkar.
    evet bende gidip bulunmuştum uğraştırıcı iş
    ama gerek kalmadı bende hepsini iptal etmişti alışveriş yaptıkları yerle
  • 13-04-2023, 14:21:55
    #8
    Bugün itiraz başvurusu yaptım. Birkaç saat içinde sonuçlandı. Bunun biraz üstelemem ve diğer hesaplarımdaki yatırımlarımın neden olduğunu ya da İş Bankasının herkese böyle davrandığını düşünüyorum. İş Bankası ilgili ödemeyi kendi cebinden yapmış ve Apple'a kendi kanalıyla itiraz etmiş görünüyor. Teşekkür edelim. Umarım ileride birilerine yol gösterici olur.

  • 13-04-2023, 20:48:15
    #9
    Maximum Mobil'den kısıtlamaları açabilirsin böylelikle hiç bi şekilde çekim vs olmayacak, siz alışveriş yaptığınızda kısıtlamayı kaldırıp tekrar kullanabilirsiniz.(anlık olarak) Bir de güvenmediğiniz sitelerde sanal kart kullanın. Geçmiş olsun.