Bugün itiraz başvurusu yaptım. Birkaç saat içinde sonuçlandı. Bunun biraz üstelemem ve diğer hesaplarımdaki yatırımlarımın neden olduğunu ya da İş Bankasının herkese böyle davrandığını düşünüyorum. İş Bankası ilgili ödemeyi kendi cebinden yapmış ve Apple'a kendi kanalıyla itiraz etmiş görünüyor. Teşekkür edelim. Umarım ileride birilerine yol gösterici olur.