Solidworks Lisanssız Kullanım - Yardım
7
●232
- 18-03-2021, 22:55:03Bazı uyanık arkadaşlar iş yerinde laptop kullanıp şahsi pc olarak göstermeye çalışıyorlar ama yerler mi bilmiyorum.
- 18-03-2021, 23:00:12Yok hocam zaten tutanak tutulmuş geriye dönük şahsi bilgisayardı vs birşey denilemezismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2021, 23:04:33Bir zamanlar staj yaptığım bir firmada lisans satışı yapıyordu. Bize kesin talimat veriyorlardı kişisel bilgisayar ile asla wifimize girmeyin diye. Böyle şeyleri kovalıyorlar ne yazık ki. Yapcak birşey yok, orta yolu bulmak epey zor.Melihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2021, 23:07:04Orta yola hiç yaklaşmıyorlar hocam zaten sorun orda. Haklılar hukuk karşısında fakat 40.000dolar gibi bir rakam çok acımasızcazablin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2021, 23:29:17Şöyle söyleyeyim, en dandik ismini duymadığınız programın lisası bile şuanda 20 bin civarlarında. Lisans sektörü şu anda ciddi bir soygun yeri. Çalıştığım firmada satış mühendisi 4200 TL maaş alıyor. 2 senede 1 satış yapsa, şirketin karı ile adamın 4 senelik maaşı ödeniyordu. Arge ekibinde çalışıyordum, inanırmısınız benim 4 ayda öğrendiğim programın satışını yaptığımız yere 2 günlük eğitim veriyorduk, 1000 para alıyorlardı. Solidworksde işler nasıl işler bilmiyorum ama malesef bataklık. Ödememek adına uzatabildiğince uzatmak mantıklı geliyor bana. En azından ömür boyu lisans bedeli vb. şeyler kitlemeye çalışacaklarına daha basit bir lisans paketi sunsunlar.Melihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanılan paket crack bir paketse zaten işiniz zor. Ama student versiyonu filansa belki bir öğrenci arkadaş bilmeden şirkette kullanmış gibi bir durum söz konusu edilebilirdi. - 18-03-2021, 23:48:50lisans ücretlerine baktım
https://www.cati.com/solidworks-price/
4000 dolardan başlıyor premium 8k dolar
ama 1 senelik 18k dolar olanı da var
https://store.cati.com/Catalog/Softw...YxNjEwMDM4MS4w