• 18-03-2021, 22:40:04
    #1
    Merhaba. Bir arkadaşımın iş yerindeki bilgisayarında lisanssız solidworks programı mevcutken bahse konu firmanın avukatları mahkeme kararı ile geldiler ve uzlaşma için bugün 40.000 dolar lisans için teklif getirdiler. Bu konuda bir çözüm öneriniz varmıdır?
  • 18-03-2021, 22:45:03
    #2
    Ticari kyllanım olduğu için yapacak hiçbirşey yok bildiğim kadarıyla. Geçmiş olsun
  • 18-03-2021, 22:55:03
    #3
    Bazı uyanık arkadaşlar iş yerinde laptop kullanıp şahsi pc olarak göstermeye çalışıyorlar ama yerler mi bilmiyorum.
  • 18-03-2021, 23:00:12
    #4
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı uyanık arkadaşlar iş yerinde laptop kullanıp şahsi pc olarak göstermeye çalışıyorlar ama yerler mi bilmiyorum.
    Yok hocam zaten tutanak tutulmuş geriye dönük şahsi bilgisayardı vs birşey denilemez
  • 18-03-2021, 23:04:33
    #5
    Melihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam zaten tutanak tutulmuş geriye dönük şahsi bilgisayardı vs birşey denilemez
    Bir zamanlar staj yaptığım bir firmada lisans satışı yapıyordu. Bize kesin talimat veriyorlardı kişisel bilgisayar ile asla wifimize girmeyin diye. Böyle şeyleri kovalıyorlar ne yazık ki. Yapcak birşey yok, orta yolu bulmak epey zor.
  • 18-03-2021, 23:07:04
    #6
    zablin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar staj yaptığım bir firmada lisans satışı yapıyordu. Bize kesin talimat veriyorlardı kişisel bilgisayar ile asla wifimize girmeyin diye. Böyle şeyleri kovalıyorlar ne yazık ki. Yapcak birşey yok, orta yolu bulmak epey zor.
    Orta yola hiç yaklaşmıyorlar hocam zaten sorun orda. Haklılar hukuk karşısında fakat 40.000dolar gibi bir rakam çok acımasızca
  • 18-03-2021, 23:29:17
    #7
    Melihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta yola hiç yaklaşmıyorlar hocam zaten sorun orda. Haklılar hukuk karşısında fakat 40.000dolar gibi bir rakam çok acımasızca
    Şöyle söyleyeyim, en dandik ismini duymadığınız programın lisası bile şuanda 20 bin € civarlarında. Lisans sektörü şu anda ciddi bir soygun yeri. Çalıştığım firmada satış mühendisi 4200 TL maaş alıyor. 2 senede 1 satış yapsa, şirketin karı ile adamın 4 senelik maaşı ödeniyordu. Arge ekibinde çalışıyordum, inanırmısınız benim 4 ayda öğrendiğim programın satışını yaptığımız yere 2 günlük eğitim veriyorduk, 1000€ para alıyorlardı. Solidworksde işler nasıl işler bilmiyorum ama malesef bataklık. Ödememek adına uzatabildiğince uzatmak mantıklı geliyor bana. En azından ömür boyu lisans bedeli vb. şeyler kitlemeye çalışacaklarına daha basit bir lisans paketi sunsunlar.

    Kullanılan paket crack bir paketse zaten işiniz zor. Ama student versiyonu filansa belki bir öğrenci arkadaş bilmeden şirkette kullanmış gibi bir durum söz konusu edilebilirdi.
  • 18-03-2021, 23:48:50
    #8
    lisans ücretlerine baktım

    https://www.cati.com/solidworks-price/

    4000 dolardan başlıyor premium 8k dolar

    ama 1 senelik 18k dolar olanı da var

    https://store.cati.com/Catalog/Softw...YxNjEwMDM4MS4w