zablin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir zamanlar staj yaptığım bir firmada lisans satışı yapıyordu. Bize kesin talimat veriyorlardı kişisel bilgisayar ile asla wifimize girmeyin diye. Böyle şeyleri kovalıyorlar ne yazık ki. Yapcak birşey yok, orta yolu bulmak epey zor.
Orta yola hiç yaklaşmıyorlar hocam zaten sorun orda. Haklılar hukuk karşısında fakat 40.000dolar gibi bir rakam çok acımasızca