Merhabalar. Ben 18 yaşındayım. İnternet sitesi açıp para kazanmayı planlıyorduk arkadaşımla üniversite sınavına hazırlanıyoruz kitap parası , defter parası vs. için para kazanmak istedik. Ama vergi vereceğimizi bilmiyorduk. Az araştırma yaptık hesabına her giren paranın vergisini vermek zorundaymışsın 1 TL olsa bile diye diyenler oldu. Bazıları aylık 500 600 TL nin peşine düşmezler diyor.
Bazıları aralıklarla ayda 500 TL kazandım 18 BİN TL vergi borcu geldi diyor. Bazısı ise ben 3 4 yıldır yapıyorum bir sorun olmadı diyor. Yani herkes farklı birşey diyor.
Ortak bir nokta bulamıyoruz. Yani 200 300 TL kazanmayı amaçlıyorduk ama zaten muhasabe öyle tutuyor.Genç girişimci desteği bir yana ama zaten aylık cebimizden 400 TL net çıkıyor.
Bizim o kadar kazanma şansımız yok denecek kadar az. En azından yeni bir vergi düzenleme yapılsa aylık bir sınırlama getirilse. Örnek veriyim ben 18 yaşındayım 18-30 yaş arası aylık 1000 TL geçerse vergi vermek zorunda olsun. Zaten o kadar kazansam veririm.
Bu durumdan çok şikayetçi olan var. Bazıları biz gibi internetten para kazanmaya korkuyor acaba maliye den çağıracaklar mı ? Acaba işleri düzenli yürütebilecek miyim ? gibi şeyleri yaşıyoruz.
Birlik olsak @Coşkun Çetin; abi öncümüz olsan. Vergi bakanlığına bir metin yayınlasak. Veya twitter da gündeme gelsek. Cimere yazsak.Belki bir düzenleme yaparlar.
KESİNLİKLE VERGİDEN KAÇIRMAK GİBİ BİR DURUM İSTEMİYORUM. AMA KAZANADIĞIMIN ÇOĞU VERGİ O ŞU BU OLACAKSA KAZANMASAM DAHA ÇOK KAZANMIŞ OLUYORUM.
AYRICA KESİNLİKLE Propaganda YAPMIYORUM YANLIŞ ANLAŞILMASIN.
DEMEK İSTEDİĞİM BELİRLİ ŞARTLAR KONULSUN ONA GÖRE HARAKET EDELİM.
Fikirleriniz benim için çok önemli. Ve bu durumda olanlar içinde çok önemli olacaktır
Bazıları aralıklarla ayda 500 TL kazandım 18 BİN TL vergi borcu geldi diyor. Bazısı ise ben 3 4 yıldır yapıyorum bir sorun olmadı diyor. Yani herkes farklı birşey diyor.
Ortak bir nokta bulamıyoruz. Yani 200 300 TL kazanmayı amaçlıyorduk ama zaten muhasabe öyle tutuyor.Genç girişimci desteği bir yana ama zaten aylık cebimizden 400 TL net çıkıyor.
Bizim o kadar kazanma şansımız yok denecek kadar az. En azından yeni bir vergi düzenleme yapılsa aylık bir sınırlama getirilse. Örnek veriyim ben 18 yaşındayım 18-30 yaş arası aylık 1000 TL geçerse vergi vermek zorunda olsun. Zaten o kadar kazansam veririm.
Bu durumdan çok şikayetçi olan var. Bazıları biz gibi internetten para kazanmaya korkuyor acaba maliye den çağıracaklar mı ? Acaba işleri düzenli yürütebilecek miyim ? gibi şeyleri yaşıyoruz.
Birlik olsak @Coşkun Çetin; abi öncümüz olsan. Vergi bakanlığına bir metin yayınlasak. Veya twitter da gündeme gelsek. Cimere yazsak.Belki bir düzenleme yaparlar.
KESİNLİKLE VERGİDEN KAÇIRMAK GİBİ BİR DURUM İSTEMİYORUM. AMA KAZANADIĞIMIN ÇOĞU VERGİ O ŞU BU OLACAKSA KAZANMASAM DAHA ÇOK KAZANMIŞ OLUYORUM.
AYRICA KESİNLİKLE Propaganda YAPMIYORUM YANLIŞ ANLAŞILMASIN.
DEMEK İSTEDİĞİM BELİRLİ ŞARTLAR KONULSUN ONA GÖRE HARAKET EDELİM.
Fikirleriniz benim için çok önemli. Ve bu durumda olanlar içinde çok önemli olacaktır