Dostum şuanda firma açarsan zaten yıllık 80bin tl nin üstüne çıkmadığın sürece 2 yıl boyunca vergi indirimi sayesinde senden vergi alınmayacak.
Fakat iş kurmak için hedef kazancın çok düşük dediğin gibi muhasebeciye 250tl aylık ödeniyor.
Önerim hedeflediğin siteyi aç reklamdan kazanabilecekmisin gör. Google'den paranı çekmemek, içinde biriktirmek gibi seçeneklerin mevcut. Bu tarz resmi işleri en sona bırak.
Devletin genç girişimci desteği çok faydalı oluyor bağkur affı senede 13 bin küsür tl cebinde bırakıyor mesela.
Paranı çekeceğin zaman Firma açmadan da gelir beyan edilebilen makbuz gibi bir şey var onunla kendine reklam geliri beyan edip 1000 tlnin %18ini ödeyerek paranı gönül rahatlığıyla harcayabilirsin.
Bu hedefin için firma açmanı önermem.
Google ödemelerini yurtdışından yaptığı için kolayca tespit edilebiliyorsun yani ondan dolayı bir çok kişinin başı dertte...
Bu imkanını daha sağlam bir projende kullanmanı öneririm.