• 17-12-2020, 18:55:15
    #10
    Mali Müşavir
    Merhaba Hocam. Ben Mali Müşavirim. Toplu bildirim. Dikkate almayınız.
  • 17-12-2020, 18:55:23
    #11
    yemin ediyorum yapıştılar yakamıza bırakmıyorlar. gogle irlanddan gelen tüm ödemelere takmış durumdalar.
    temsilcilik açılırsa belkim bişiler düzelir
  • 17-12-2020, 18:55:38
    #12
    EFZA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı bilginiz var mıdır hocam?
    neler yapılabilir?
    arkadaşların dediği gibi GİB den çağıracaklar hocam ki şu aşamada malesef yapılabilecek birşey yok gibi duruyor gelirin nereden geldiğini hesap dökümünü vs isteyeceklerdir muhtemelen ona göre de bir para cezası çıkacak
  • 17-12-2020, 18:55:51
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kişisel hesabında vergisiz ticari işler yaparsan seni devlete şikayet ederiz demişler.
  • 17-12-2020, 18:57:10
    #14
    Estonya evatandaşlık ya da çifte vatandaşlığınız var mı?
    Payoneer gibi yurt dışı online bankacılık sistemlerinde kartlarınız hesaplarınız var mı?
    Bu arada kişisel hesaplar artık OECD ülkeleri arasında paylaşılıyor.
    Yani 31 aralıkta hesaplarınızdaki tutarlar oecd ülkelerinden bilginizi isteyenler ile paylaşılacak.
    Yurt dışında hesaplarınız varsa o hesaplarda bulunan paralar da Türk Maliyesine bildirilecek.
    Yılda bir kez hesap bilgilerini takas edip vergi kaçıranların peşine düşecekler.
    Bu bilgi paylaşımını yapmadan önce size bildirimde bulunuyorlar.
    Bu daha çok bizim Almancıların canını yakacak.
  • 17-12-2020, 18:58:56
    #15
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estonya evatandaşlık ya da çifte vatandaşlığınız var mı?
    Payoneer gibi yurt dışı online bankacılık sistemlerinde kartlarınız hesaplarınız var mı?
    Bu arada kişisel hesaplar artık OECD ülkeleri arasında paylaşılıyor.
    Yani 31 aralıkta hesaplarınızdaki tutarlar oecd ülkelerinden bilginizi isteyenler ile paylaşılacak.
    Yurt dışında hesaplarınız varsa o hesaplarda bulunan paralar da Türk Maliyesine bildirilecek.
    Yılda bir kez hesap bilgilerini takas edip vergi kaçıranların peşine düşecekler.
    Bu bilgi paylaşımını yapmadan önce size bildirimde bulunuyorlar.
    Bu daha çok bizim Almancıların canını yakacak.
    Estonya e-kimlik başvurusunda bulunmuştum daha önceden.
  • 17-12-2020, 19:10:47
    #16
    selcuksofta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka karışamaz ve bilmez. Siz maliyeye gidip sorgulama yapın. Ya da e devletten. Bankayı ilgilendirmez
    Borç gözükmüyor hocam, sayfa temiz ama içim rahat değil
  • 17-12-2020, 19:35:29
    #17
    EFZA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç gözükmüyor hocam, sayfa temiz ama içim rahat değil
    borç önemli değil ki. O ayrı bir şey. Banka demişki vergi levhanı bana bildir. Git maliyeye borcunu öde dememiş. Siz vergi kaydınız var mı? Varsa bunu bildirin diyor. Yoksa zaten sıkıntı yok. Vergi borcu başka bir şey. Bankayı arayın en kötü. Ama kimse bilmez emin olun tüm çalışanları yetiştirmiyorlar. Karşındaki sizden benden beter çıkıyor. Akbank bu tarz işlerde en beğenmediğim bankadır NET
  • 17-12-2020, 20:15:41
    #18
    borç nie gozuksun seni maliyeden sana teblikat gelmedıkı borç gozukmesi için bayaği bır gelir idaresinde koştürmaca sonucunda vergi dairesinde bıten maceran dan sonr aborç gozukur e devlette