Borç gözükmüyor hocam, sayfa temiz ama içim rahat değil
borç önemli değil ki. O ayrı bir şey. Banka demişki vergi levhanı bana bildir. Git maliyeye borcunu öde dememiş. Siz vergi kaydınız var mı? Varsa bunu bildirin diyor. Yoksa zaten sıkıntı yok. Vergi borcu başka bir şey. Bankayı arayın en kötü. Ama kimse bilmez emin olun tüm çalışanları yetiştirmiyorlar. Karşındaki sizden benden beter çıkıyor. Akbank bu tarz işlerde en beğenmediğim bankadır NET