Arkadaşlar 1senedir aylık 1000tl civarlarında gelir elde ediyorum admobdan. 4 ay önce de 2.hesabimdan gelir elde etmeye başladım. Bu hesaptan da geçen ay 4bin bu ay da 6bin kazancam ins. Forumda vergi konularini okuyunca korktum açıkçası. Firma kurmayı düşünüyorum bundan sonraki gelirler için fatura kesecem.
2 sorum var.
1- KDV konusunda yurtdışı yurtiçi tıklama ayrımı yapacak miyim faturada?
2- şimdiye kadarki gelirlerim konusunda ne yapabilirim?
Şimdiden teşekkürler
Adsense vergi hk
3
●405
- 29-07-2020, 18:40:41
- 29-07-2020, 18:43:19Üyeliği durdurulduŞimdiye kadar gelen gelirlerinizi şirket açıktan sonra beyan ederek vergisini verirseniz. Elinizde bir resmi belge olur. Maliye inceleme alırsa veya aldıysa şuan arkaplanda inceleniyorsanız. Ben gelirlerimin vergisini verdim diyerek sıyrılabilirsiniz.
- 30-07-2020, 01:29:01Ben yurt dışından geleni %0 yurt içi kazancınıda %18 kdv olarak kesiyorum
