Arkadaşlar 1senedir aylık 1000tl civarlarında gelir elde ediyorum admobdan. 4 ay önce de 2.hesabimdan gelir elde etmeye başladım. Bu hesaptan da geçen ay 4bin bu ay da 6bin kazancam ins. Forumda vergi konularini okuyunca korktum açıkçası. Firma kurmayı düşünüyorum bundan sonraki gelirler için fatura kesecem.
2 sorum var.
1- KDV konusunda yurtdışı yurtiçi tıklama ayrımı yapacak miyim faturada?
2- şimdiye kadarki gelirlerim konusunda ne yapabilirim?
Şimdiden teşekkürler