Bakarmısınız
10
●343
- 25-05-2020, 13:53:31Merhaba, dün biliyorsunuz twitterde #İban tagı gündeme geldi. Bu tagdan birisi öğrenci birisine 100₺ atıcam dedi ciddimisiniz yazdım bana attı. Daha sonra gördüğüm tweetlerde atmayın, vermeyin, atanlar fetöcüyse yolsuzsa hesapları inceleme altındaysa başınız belaya girer diye. Açıklama kısmında bayram harçlığı yazıyor ayrıca herşeyi ss alıp yedekledim. Sizce bişey olurmu ne yapmalıyım?
- 25-05-2020, 13:54:34harçlığı alamayan insanların kudurması onlar dostum. güle güle harca
- 25-05-2020, 13:57:36Allah bereket versin bölüşelim mi
yada Ciddi misin diyim belki biri de bana atar
- 25-05-2020, 14:03:21Hocam FETÖ ve diğer örgütler kendi militanları olmayanlara/ örgüt içinden referansı olmayanlara bırakın 100 lira atmayı 1tl bile göndermezler.
- 25-05-2020, 14:05:08hiçbirşey olmaz kardeşim bak sen işine gücüne milletin ne dediğinede takılma.
Hiçbir sıkıntı olacağını sanmıyorum