• 25-05-2020, 13:53:31
    #1
    Merhaba, dün biliyorsunuz twitterde #İban tagı gündeme geldi. Bu tagdan birisi öğrenci birisine 100₺ atıcam dedi ciddimisiniz yazdım bana attı. Daha sonra gördüğüm tweetlerde atmayın, vermeyin, atanlar fetöcüyse yolsuzsa hesapları inceleme altındaysa başınız belaya girer diye. Açıklama kısmında bayram harçlığı yazıyor ayrıca herşeyi ss alıp yedekledim. Sizce bişey olurmu ne yapmalıyım?
  • 25-05-2020, 13:54:34
    #2
    harçlığı alamayan insanların kudurması onlar dostum. güle güle harca
  • 25-05-2020, 13:55:41
    #3
    Hiçbir şey olmaz paranızı doyasıya yiyin. Neden ibanına gelen para ile bir suç işlemiş olasın ki? 100 TL çokta yüklü bir para değil sonuçta.
  • 25-05-2020, 13:57:36
    #4
    Allah bereket versin bölüşelim mi

    yada Ciddi misin diyim belki biri de bana atar
  • 25-05-2020, 13:59:45
    #5
    Güle güle harcayın hocam Hiçbir sıkıntı olacağını sanmıyorum
  • 25-05-2020, 14:00:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Cidi cidi bisi olmaz o kadar sıkıntı yaratıyorsanız gelin bölüşelim bu bayram ibani ben attım derim
  • 25-05-2020, 14:03:21
    #7
    Hocam FETÖ ve diğer örgütler kendi militanları olmayanlara/ örgüt içinden referansı olmayanlara bırakın 100 lira atmayı 1tl bile göndermezler.
  • 25-05-2020, 14:03:24
    #8
    güle güle harca
  • 25-05-2020, 14:05:08
    #9
    hiçbirşey olmaz kardeşim bak sen işine gücüne milletin ne dediğinede takılma.