Merhaba, dün biliyorsunuz twitterde #İban tagı gündeme geldi. Bu tagdan birisi öğrenci birisine 100₺ atıcam dedi ciddimisiniz yazdım bana attı. Daha sonra gördüğüm tweetlerde atmayın, vermeyin, atanlar fetöcüyse yolsuzsa hesapları inceleme altındaysa başınız belaya girer diye. Açıklama kısmında bayram harçlığı yazıyor ayrıca herşeyi ss alıp yedekledim. Sizce bişey olurmu ne yapmalıyım?