• 30-12-2019, 21:09:37
    #10
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nissan servislerine değil doğru düzgün bir özel ser5vise götürün şu arabayı. Nissan servisi elinizde ne var ne yok alır.
    %100 katılmaktayım maalesef. Kuzenler qashqai modeli sanırım jip gibi olandan aldı bir de kaza yaptı. Ne doğru yeri kaldı yapılan ne de yapıldıktan sonra ayar tuttu.
    Sürekli akü sorunu oluyor. Akü değişiyor, yolda kalıp duruyor servis geliyor. Boyalı parçaların boyası akıyor, bakım ayağına sapasağlam her şeyi söküp değişiyor.
    Sağlam deyince, garantiden çıkar değişecek mecbur diyorlarmış. Balataları falan hepsini aldı saklıyor kuzen. Garanti bitince taktırırmış.
    Nissan cidden sorun ve masraf açıp durdu, anahtar kaybettiler. Sol tekerin sistemi tutan somunu sıkmayı unutmuşlar az daha bir kaza daha oluyordu.
    Araçta değil sorun, doğru usta bulamamakta.
  • 30-12-2019, 21:11:50
    #11
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 katılmaktayım maalesef. Kuzenler qashqai modeli sanırım jip gibi olandan aldı bir de kaza yaptı. Ne doğru yeri kaldı yapılan ne de yapıldıktan sonra ayar tuttu.
    Sürekli akü sorunu oluyor. Akü değişiyor, yolda kalıp duruyor servis geliyor. Boyalı parçaların boyası akıyor, bakım ayağına sapasağlam her şeyi söküp değişiyor.
    Sağlam deyince, garantiden çıkar değişecek mecbur diyorlarmış. Balataları falan hepsini aldı saklıyor kuzen. Garanti bitince taktırırmış.
    Nissan cidden sorun ve masraf açıp durdu, anahtar kaybettiler. Sol tekerin sistemi tutan somunu sıkmayı unutmuşlar az daha bir kaza daha oluyordu.
    Araçta değil sorun, doğru usta bulamamakta.
    Sübhanallah beterin beteri var satalım kurtulalım diyorsunuz yani
  • 30-12-2019, 21:16:41
    #12
    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sübhanallah beterin beteri var satalım kurtulalım diyorsunuz yani
    Aslında diyaliz hastası annelerini sürekli diyaliz ve kemoterapiye götürmeleri gerektiği için ilerde satmak üzere yolda vs. de kalmaması için indirimle aldılar.
    Aldılar ama 5 yıl boyunca satmakta sıkıntı. Araba ufak bir kazada sol teker sol çamurluk, kaputta hafif düzeltme ile, sol kapı değişti ve arka kapı ile arka tamponda da düzeltmeler yapıldı.
    Ama hava yastıkları nasıl olduysa açılmadığı için perte çıkmadı, çıksa yeni araç gelecekti. Şimdi satsan tüm vergiler vs.ler sıkıntı üstüne araç belli ki kusurlu ve bol değişenli.
    Haliyle ben polo al biraz öğrensin diye yalvarıyorken dinlemedi, aldı. Trafiğe çıktığı ilk gün araba çorba oldu. Aylarca da bir bozuk bir çalışıyor. Maalesef pek bir şanssızlar.