AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 katılmaktayım maalesef. Kuzenler qashqai modeli sanırım jip gibi olandan aldı bir de kaza yaptı. Ne doğru yeri kaldı yapılan ne de yapıldıktan sonra ayar tuttu.
Sürekli akü sorunu oluyor. Akü değişiyor, yolda kalıp duruyor servis geliyor. Boyalı parçaların boyası akıyor, bakım ayağına sapasağlam her şeyi söküp değişiyor.
Sağlam deyince, garantiden çıkar değişecek mecbur diyorlarmış. Balataları falan hepsini aldı saklıyor kuzen. Garanti bitince taktırırmış.
Nissan cidden sorun ve masraf açıp durdu, anahtar kaybettiler. Sol tekerin sistemi tutan somunu sıkmayı unutmuşlar az daha bir kaza daha oluyordu.
Araçta değil sorun, doğru usta bulamamakta.
Sübhanallah beterin beteri var satalım kurtulalım diyorsunuz yani