• 24-05-2015, 21:25:56
    #19
    Şimdi izliyorum yine Melih başganıda "Cem Uzan ve Kılıçtaroğlu" benzetmesi süper olmuş
  • 24-05-2015, 21:30:12
    #20
    Hakkımı helal etmiyorum bu vatan hainlerine. Bana da mesaj geldi!

    BTK'ya şikayet etseniz ne olacak ben 2 kişiyi şikayet ettim de ne oldu... Hiç bir şey olmadı ...
  • 24-05-2015, 21:33:46
    #21
    bu nedir ya milleti kandiriyisiniz
  • 24-05-2015, 21:34:43
    #22
  • 24-05-2015, 21:47:47
    #23
    izmirdeyim hiç alakam olmadığı halde bana da aynı saatte geldi
  • 24-05-2015, 21:55:00
    #24
    bana da geldi gün içinde ...
  • 24-05-2015, 21:58:20
    #25
    İzmir den selamlar

    banada geldi
  • 24-05-2015, 22:05:23
    #26
    Banada gelmiş, adamdan cin görmüş gibi ifrit oluyorum, hatta nefret ettiğim bi tip
  • 24-05-2015, 22:07:36
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada gelmiş, adamdan cin görmüş gibi ifrit oluyorum, hatta nefret ettiğim bi tip
    aynı fikirdeyim. bi bu, bi de uzunla kısa.