• 24-05-2015, 20:52:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    byvolkan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bugun 13:44 de bu numaradan "ankara buyuksehir belediye baskani melih gokcek bu aksam saat 21:00'de haberturk tv'de canli yayina katilarak onemli aciklamalarda bulunacak.ızlemeniz dilegiyle" diye bir mesaj geldi.

    Ne ankarayla, ne akp ile ne de melih gökçekle alakam var. İstanbulda oturuyorum. Aldığım bilgilere göre çoğu kişiye gelmiş bu mesaj.

    Yasak değil miydi böyle mesajlar? Bunu şikayet edemiyor muyuz? Ne yapmamız lazım?
    bilmiyor musun hocam yasaklar onlara işlemiyor. burası özgürlükler ülkesi (yersen) yani yasaklar onlar dışındakilere
  • 24-05-2015, 20:55:10
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana da geldi. Şikayet edilse de bir sonuç çıkmayacaktır. Çünkü kılıfı hazırdır.
  • 24-05-2015, 20:57:23
    #12
    bana da aynısı geldi hocam
    operatör şirketleri sanal numara gibi bir ibare yapsalar , böyle şeylerden kurtulacağız
  • 24-05-2015, 20:58:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Samcro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da geldi. Şikayet edilse de bir sonuç çıkmayacaktır. Çünkü kılıfı hazırdır.
    minareyi çalanın kılıfını 2013 aralıktan sonra hazırladığı gibi (mecaz değil) bunun da kılıfı hazırdır, aynen. anlayana neyse sinirlenmeyeceğim, gidiyorum
  • 24-05-2015, 21:14:23
    #14
    Sövmekten başka yapacak bir şey yok sanirsam.
  • 24-05-2015, 21:15:09
    #15
    Netgsm ile çalışıyorlar sanırım 850304.... ile başlayan numara satıyorlar orada. Bana da mesaj attılar. Şikayet etsek ne olacak @Volter; hocamın dediği gibi minareyi çalan kılıfını hazırlar derler.
  • 24-05-2015, 21:18:18
    #16
    acaba ne kadara izletiyorlarmış fiyat mı sorsak
  • 24-05-2015, 21:22:12
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende erzincandayım banada gelmiş [emoji1]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 24-05-2015, 21:25:11
    #18
    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindi.