• 17-05-2014, 19:57:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İşyerindeki Bilgisayarmızda SolidWorks 2013 Yüklü ve ben olmadıgım zaman polis savcı vs gelip inceleme yapıp gitmişler windows 7 ve autocad lisanslıydı bir tek solidwork programının lisansı yoktur ve 1 gün sonra fax Geldi 16.000$+ Kdv Program ücreti ödeyeceksiniz.Taksit Senet vs yok peşin olacak ve bankaya havele edeceksiniz falan filan bu işten nasıl yırtabiliriz acaba ?
  • 17-05-2014, 20:00:05
    #2
    Teknox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşyerindeki Bilgisayarmızda SolidWorks 2013 Yüklü ve ben olmadıgım zaman polis savcı vs gelip inceleme yapıp gitmişler windows 7 ve autocad lisanslıydı bir tek solidwork programının lisansı yoktur ve 1 gün sonra fax Geldi 16.000$+ Kdv Program ücreti ödeyeceksiniz.Taksit Senet vs yok peşin olacak ve bankaya havele edeceksiniz falan filan bu işten nasıl yırtabiliriz acaba ?
    büyük ihtimalle biri şikayet etmiştir. şirketiniz ne üzerine hocam uzlaşma yolunu da mı kapatmışlar
  • 17-05-2014, 20:01:29
    #3
    Mahkemeye vermeden böyle ceza vs vermeleri mümkün değil. Sizi korkutup Türkiye bayilerinin lisans satmaya zorlanması sadece. Dava dahi açsalar düşme ihtimalli var

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 18-05-2014, 17:36:39
    #4
    Nasıl düşme ihtimali var bizim şirkette unigraphics nx kullanıyoruz ve sadece bunların lisanslarına ödediğimiz paranın haddi hesabı yok. Zaten bilgilendirmede lisanssız kullanımlarda yüksek miktarlarda para ödüyorsunuz ve kesinlikle şunu emin olarak diyorum bu parayı seve seve ödüyorsunuz. Lisans alıcaktım ben deseniz dahi bu parayı ödemeye mahkumsunuz. Çok net biliyorum .
  • 18-05-2014, 17:39:32
    #5
    Biri işletiyor olabilir mi? Fax ile ceza mı gelir?
  • 18-05-2014, 17:48:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri işletiyor olabilir mi? Fax ile ceza mı gelir?
    peki onceki gun gelmis olan polis / savci?
  • 18-05-2014, 17:52:21
    #7
    O gün gelmiş, bunun mahkemesi vs bir şeyi illaki olacak, onların polis savcı olduğu da aşikar.

    örnek konu var şöyle http://www.eksiduyuru.com/duyuru/137...si-savci-filan

    diğer örnek olay;
    http://www.hukuki.net/showthread.php...m-Cezasi-Nedir

    yani pat diye ceza gelmez,bir dava süreci olmalı nereye ödeyeceksin bi de o var ?
  • 18-05-2014, 17:55:07
    #8
    arkadaşlar işletme vs yok. bu tarz programların türkiye disturibitörlüğünü satın alıyor yerli firmalar ve polis ile gelip şak diye ceza kesiyorlar. bende tasarımcıyım ve matrix adlı bi program ile çizim yapıyoruz. orijinali 10-15 bin dolar arasında. çakması 20 lira türkiyede bi şirket bunun dağıtımını almış ve üst katımızda bulunan bi tasarım ofisine 50 bin lira ceza kesmişler. siz yine iyi yırtmışsınız 16 bin lira ile
  • 18-05-2014, 17:57:15
    #9
    Olay çok saçma geldi. Bir şeyler dönüyor gibi