İşyerindeki Bilgisayarmızda SolidWorks 2013 Yüklü ve ben olmadıgım zaman polis savcı vs gelip inceleme yapıp gitmişler windows 7 ve autocad lisanslıydı bir tek solidwork programının lisansı yoktur ve 1 gün sonra fax Geldi 16.000$+ Kdv Program ücreti ödeyeceksiniz.Taksit Senet vs yok peşin olacak ve bankaya havele edeceksiniz falan filan bu işten nasıl yırtabiliriz acaba ?