Nasıl düşme ihtimali var bizim şirkette unigraphics nx kullanıyoruz ve sadece bunların lisanslarına ödediğimiz paranın haddi hesabı yok. Zaten bilgilendirmede lisanssız kullanımlarda yüksek miktarlarda para ödüyorsunuz ve kesinlikle şunu emin olarak diyorum bu parayı seve seve ödüyorsunuz. Lisans alıcaktım ben deseniz dahi bu parayı ödemeye mahkumsunuz. Çok net biliyorum .