merhaba arkadaşlar.
İnternetten sweatshirt satışı yapmak istiyorum sitem nerdeyse hazır fakat vergi falan kafam karıştı.
ürünü ben firmadan alıyorum satıyorum bunun için vergi şartmı ? firmadan aldığım faturayı kestirsem alıcıya yollasam isim isim sorun olurmu ?
% kaç vergisi var
başvursam kaç günde tamamen işlemler biter.
yada eticaret sitesinde vergi ödememe gibi bi şansım varmı
teşekkürler.
Ticaretin esas mantığı kazançtır . Vergi kazançdan doğar .
Öncelikle vergi levhanız olmalı ( Bunun için şahılş firması uygun)
Satışını yaptığınız ürün tekstil olduğu için öncelikle %8 Kdv , %15 gelir vergisi , iş yeri için stopaj ( home ofisde olur farketmez ) bunları devlet alır .
Eğer vergisiz olarak banka hesaplarınıza devamlı para akışı olursa bir süre sonra inceleme yapılır ve vergi dairesi sizi makamına çağırır.
Bunun en iyi örneği gittigidiyor.com da bireysel satış yapanlara vergi cezalarıdır. Google da ufak bir araştırma ufkunuzu açacaktır.
İşin özü , para kazanıyorsanız devlet vergisini alır .
Kolay gelsin şimdiden...