merhaba arkadaşlar.
İnternetten sweatshirt satışı yapmak istiyorum sitem nerdeyse hazır fakat vergi falan kafam karıştı.
ürünü ben firmadan alıyorum satıyorum bunun için vergi şartmı ? firmadan aldığım faturayı kestirsem alıcıya yollasam isim isim sorun olurmu ?
% kaç vergisi var
başvursam kaç günde tamamen işlemler biter.

yada eticaret sitesinde vergi ödememe gibi bi şansım varmı

teşekkürler.