• 08-11-2007, 20:29:01
    #37
    Üyeliği durduruldu
    aynen...banada 2-3saniyede geldi,bende almanydayim *g*
  • 08-11-2007, 21:04:24
    #38
    denedim halen beklemeteyim bakalım ne zaman gelecek
  • 08-11-2007, 22:36:11
    #39
    garip site gelmedi bana daha
  • 08-11-2007, 22:42:24
    #40
    Boş yere almayın arkadaşlar scripti.Bildiğim kadarıyla sadece scripti aldıktan sonra iş bitmiyor, bunun sms serverlarına bağlanması var, tlf şebeke serverından atıcağın numarayı çağırttırma var vs... uzun iş
  • 08-11-2007, 22:44:01
    #41
    FromETC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ara nokianın kendi sitesinde derinlerde bir yerde SMS atma olayı vardı.
    Sınırsız.
    Türkiye için
    Güvenlik numarası yok.
    Mesajlar anında gidiyor
    Reklam yok
    Numara ise nokianın bir numarası gözüküyordu.
    Keşke resmini çekseydim, bir arkadaşa 600 küsür sms atmıştım flood ile.
    Telefonunu daha sonra zor açabildik. 6XX Yeni Mesajınız var.

    Ama ne varki 1 hafta kullanabildim. Türklük yaptık yine Kapatıldı.
    telefonunuzun modlei neydi acaba 600 msj alan
  • 08-11-2007, 23:06:31
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Bana Geldi 30 Dk içinde ama çok reklam var
  • 08-11-2007, 23:07:36
    #43
    Üyeliği durduruldu
    bekleyin az kaldı
  • 08-11-2007, 23:58:27
    #44
    Bırak şimdi.