• 05-11-2007, 17:59:54
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Bu site üzerinden gönderelim
  • 05-11-2007, 18:21:44
    #29
    ya almasına alalımda aldıktan sonra msjdaki reklamı değiştirebiliyormuyuz ki? bide çok geç geliyor yahu :S
  • 05-11-2007, 18:44:25
    #30
    Bence elinizde patlar
  • 05-11-2007, 18:44:31
    #31
    Üyeliği durduruldu
    üstadlar isteyene ücretsiz sms gönderme kodu verebilirim ama serverınızda özel bileşen gerekiyor yani onunda bir lisans ücreti var isteyen varsa pm atsın.
  • 05-11-2007, 18:50:45
    #32
    bello göndersene download adresini inceleyeyim.
  • 05-11-2007, 18:59:01
    #33
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...ml#post1073476

    isteyenlere burda bir makale ile biraz bilgi verdim
  • 06-11-2007, 00:59:25
    #34
    yaw reklam varmış ayrıca karakter sorunu var kıza rezil oldum emi..
  • 06-11-2007, 16:50:08
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Dj B@mBaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw reklam varmış ayrıca karakter sorunu var kıza rezil oldum emi..
    ucuz etin yahnisi yavan olursa beleş etinki ne olur düşün artık
  • 08-11-2007, 19:59:32
    #36
    böyle seyleri once kendinizde deneyeceksiniz ben almanyadayim bana 2 saniye icinde geldi mesaj