Boş yere almayın arkadaşlar scripti.Bildiğim kadarıyla sadece scripti aldıktan sonra iş bitmiyor, bunun sms serverlarına bağlanması var, tlf şebeke serverından atıcağın numarayı çağırttırma var vs... uzun iş