• 15-09-2007, 05:31:33
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Türkçesi ;

    AdSense dekoratörü, Google politikasını bozdu, üzgün!
    Ben sadece, bana Google AdSense politikasının ihlallerini söyleyen Google'den bir epostayı aldım. Bundan dolayı AdSense dekoratör programı, durdurulmalıdır. Üzgün...
    Epostadan aktarılan:

    Yayımcılar, kendisi herhangi bir yolda reklamları gizleyen bir biçimde Google reklamlarını yerine getirmeyebilir, örneğin, biçimleyen komşu içerik ile reklamlara benzer bakmak için, veya oyunlar veya meydan iplikleri gibi reklam bakışını yaparak. Buna ek olarak, yayımcılar, onların yerlerinde gözüküyor olan bireysel reklamlarla özel şekilleri benzetmeyi denemeyebilir. Bu kadar yerine getirme, şeklin, reklamcının tekliflerine dosdoğru ilgili olduğunu farz eden kullanıcıları şaşırtabilir.
    Hem de, yayımcılar, Google reklamlarını gösteriyor olan yerlerde "Google damgası, yer verir"in çıkık kullanımını yapmak için izin verilmez. Google damga özellikleri, screenshotsun, veya diğer ayırıcı özelliklerin olduğu Google logos, ürünü kapsar. Buna ek olarak, yayımcılar, yer URL'de Google ticari markalarını birleştiriyor olan yerlerde Google reklamlarını yerleştirmeyebilir, veya Google sayfalarını çerçeveleyebilen yerlerde, aramayı kapsamak, sayfalar sonuç verir.

    Google AdSense program politikaları:
    Https: Www. Google. Com adsense politikaları
    Daha çok bilgi kabul etme münasebet programını bul:
    Http: Www. Affiliatetogo. Com
  • 03-10-2007, 16:48:57
    #56
    korkunun ecele faydası yok kodlarla oynama yapmıyoruz bişey yapmıyoruz sitemizin tasarımınada google karar verecekse ohoooooooooooooooo
  • 07-06-2008, 21:32:13
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Çok Güzelmiş
  • 07-06-2008, 23:15:32
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşım google ekibi benim kodlarımda oynama yapma diyor. reklamı istediğin yere koyabilirsin. istersen cevresine dantel ör ala ala hayret bişeysiniz

    Ece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halan yasak degil diyorsun. Google ekib yönetimden mail gelmiş... Yasak diyor.
    O örnekler gösterilmiştir. Akabinde google yönetimi yasak demiş. Siz ban yemediniz olabilir... Binden bir şans peki gösterdinizmi bu dogrumu diye? Sitenizden çekin, sonra örnek için siteye yaptım dersiniz. Bakalım hep birlikde sizede ne diyecekler? İsterseniz, sizin adınıza gece türk adenseye mail atabilirim. Yada şuanda bu saatlerde cevap veriyorlar. Ne dersiniz?
  • 08-06-2008, 01:45:35
    #59
    2007 de açılmış bir konuyuda hortlatma gibi bir yeteneğe sahibiz, Kodlar değişeli bir sene geçmiş aradan