arkadaşım google ekibi benim kodlarımda oynama yapma diyor. reklamı istediğin yere koyabilirsin. istersen cevresine dantel ör

ala ala hayret bişeysiniz
Halan yasak degil diyorsun. Google ekib yönetimden mail gelmiş... Yasak diyor.
O örnekler gösterilmiştir. Akabinde google yönetimi yasak demiş. Siz ban yemediniz olabilir... Binden bir şans peki gösterdinizmi bu dogrumu diye? Sitenizden çekin, sonra örnek için siteye yaptım dersiniz. Bakalım hep birlikde sizede ne diyecekler? İsterseniz, sizin adınıza gece türk adenseye mail atabilirim. Yada şuanda bu saatlerde cevap veriyorlar. Ne dersiniz?