• 04-01-2010, 14:45:58
    #1
    merhaba arkadaÅŸlar

    hp marka laptopumun sol dip tarafında (mause'nin yanı ) na bastırdıgım zaman calısıyor ama elimi çektiğim zaman ve bilgisayar normal masanın uzerindeyken donuyo yine bastırdıgımda çalışması devam ediyo veya havaya diktiğimde bilgisayarı calısmaya devam ediyo :S işlemci fanını falan temizledim ama olmadı - acaba bir bilgisi olan varmıdır arkadaşlar?
  • 04-01-2010, 17:56:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    içten bi parça fln yerinden oynamış olabilir oraya bastırdığında yerine oturuyo olabilir servise götürmeni tavsiye ederim
  • 04-01-2010, 18:01:30
    #3
    En iyisi garantisi varsa teknik servisi vermen.