merhaba arkadaşlar

hp marka laptopumun sol dip tarafında (mause'nin yanı ) na bastırdıgım zaman calısıyor ama elimi çektiğim zaman ve bilgisayar normal masanın uzerindeyken donuyo yine bastırdıgımda çalışması devam ediyo veya havaya diktiğimde bilgisayarı calısmaya devam ediyo :S işlemci fanını falan temizledim ama olmadı - acaba bir bilgisi olan varmıdır arkadaşlar?