• 08-10-2009, 08:59:15
    #1
    Konu Cözülmüştür.
  • 08-10-2009, 09:22:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aslında bu bilgiye benimde ihtiyacım var..
  • 08-10-2009, 10:42:29
    #3
    forumsaforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir arkadaşımın blog sitesi var.O site Adı ile msn açmak İstiyor.Bunu nasıl yapabilir?
    blog sitesinin domaini varsa o domaine bağla panelden önce mail adresi açıp, daha sonra tr.msn.com sitesinden yeni id açarak bu işi yapabilir. Ayrıca bütün yazıyı kalın yazmak ban sebebidir

    Kolay Gelsin.
  • 08-10-2009, 10:45:54
    #4
    passport.com da kendi mailiniz ile kaydolun var ordan mailinizi msn yapabilirsiniz, sonra doğluma mailide etkinleştrip kullanabilirsiniz
  • 08-10-2009, 14:59:25
    #5
    eger domain in varsa alabilirsin
    yoksa yine alabilirsin ama domain olmadıgı için e-posta adresin dogrulama olmadıgı için ilerde problemler yaşarsın.