forumsaforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bir arkadaşımın blog sitesi var.O site Adı ile msn açmak İstiyor.Bunu nasıl yapabilir?
blog sitesinin domaini varsa o domaine bağla panelden önce mail adresi açıp, daha sonra tr.msn.com sitesinden yeni id açarak bu işi yapabilir. Ayrıca bütün yazıyı kalın yazmak ban sebebidir

Kolay Gelsin.