• 11-02-2007, 22:24:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlanqıç için en azından 1 kere de olsa popup/banner reklam qerekli bence..
    paran coksa bence de gerekli töövbe tööbee adam orada para harcamadan hit kazanmayı anlatıor sende paramı pop-uplara bannerlara vererek harcamak istiorum diorsun git bakkaldan çilolata ne bileim gazoz al karnını doyur alla alla
  • 12-02-2007, 03:18:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yaw sadece google la dayanmak kötü oluyo bea ben bunu sandboxa girince anladım. eğer dışardan hit çekebilirseniz yahoo ve msn dışarda çok daha iyi ben artık yahoo yada asılmaya başladım
  • 12-02-2007, 16:22:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aynı kelimede yahoda ilk üçteyim hit yok, aynı kelimede google 2. sayfadayım en az 200 tekil temizi var,
    bilmem farkı anlatmaya yardımcı olabildim mi.
  • 12-02-2007, 17:54:43
    #13
    google saglam abi
  • 07-04-2007, 18:56:42
    #14
    Teşekkürler...
  • 07-04-2007, 19:41:24
    #15
    ayrıca günde 20 link almayın. ben her hafta sonu 20 link aldım iki-üç sitemde sandboxta şimdi tüm siteler.

    kötü birşey. hitler yavaş yavaş düşüyor.
  • 07-04-2007, 20:12:57
    #16
    yeni sitelere günlük 20 link alırsan tabiki sandbox a girersin
  • 07-04-2007, 20:29:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ben fazlasını aldım girmedim ?

    Önemli olan domain degeri. 3 günlük domain'e alırsanız girer , fakat 1 sene önce kayıt edilmiş ama hiç kullanılmamıs bir domain'e alınca girme riski düşüyor. Gerci 3 sene boyunca sadece kendi içerigi ile hit gelen " link olmadan , toplist olmadan " siteleri bile sand alıyor google ama neyse
  • 07-04-2007, 21:35:00
    #18
    ben domaini tutturduğum an satarım.

    alırım paramı

    eski site kalmaz elimde. eskitmem