aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlanqıç için en azından 1 kere de olsa popup/banner reklam qerekli bence..
paran coksa bence de gerekli töövbe tööbee adam orada para harcamadan hit kazanmayı anlatıor sende paramı pop-uplara bannerlara vererek harcamak istiorum diorsun git bakkaldan çilolata ne bileim gazoz al karnını doyur alla alla