Bildigimiz üzere blogspotlarda sitemap.xml yoktur. Herkez rss'den ekliyor rss'de de bilindigi gibi 25 konu yayinlaniyor yani siteye eklenen son 25 konu
simdi biz bunu daha fazlalastirip blogunuzdaki tüm yazilari rss de gösterecegiz
ilk olarak Google Webmaster Tools 'a giriyoruz ordan Site Haritalari ve son olarak Site Haritasi ekle'ye tiklayiniz.
Türü Secin Secenegi vardir ordan Genel Web Site Haritasi Ekle 'yi Seciniz. Altta site haritasinin url 'sini altta verdim.
rss.xml?redirect=false&start-index=1&max-results=1000
Burdaki 1000 sayisi blogunuzda mesela 1000 tane konu varsa 1000 konuyu göteriyor bu sayiyi degistirmeniz gerekmiyor
Bunu yazip Genel Web Haritasi Ekle 'ye tikladiktan sonra artik bizimde bütün konularimizi gösteren sitemap olmustur.
YAZI ALINTIDIR fakat Ben denedim olmuştu.
Bloggerda sitemap yapımı
8
●674
- 01-05-2009, 22:57:18Üyeliği durdurulduevet ben yazmistim bu yaziyi burada paylasmistim spider58 alinti olarak eklemis zaten
https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...map-yapma.html - 02-05-2009, 00:40:59Üyeliği durdurulduAlıntı doğru.XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 dan değil. BEn başka yerden aldım.RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
