XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ben yazmistim bu yaziyi burada paylasmistim spider58 alinti olarak eklemis zaten
https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...map-yapma.html
Alıntı doğru.

RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'dan r10'a alıntı ne kadar saçma bunuda ilk defa görüyorum
R10 dan değil. BEn başka yerden aldım.