• 17-02-2023, 13:06:11
    #28
    Kendisinden ücretsiz SIM aldım. Çok teşekkür ederim bonusum da anında yattı
  • 17-02-2023, 13:52:04
    #29
    Geliyor beyler benimde geçen sene yanılmıyorsam martta geldi biraz postacıya bakıyor başvurup gelmeyen olursa başvurduktan bi 20-25 gün sonra postahaneye gitsin orada sizin mahallenin yada bölgenin dağıtımcısına sorun dağıtıma çıkarmamış olabilir faturalar gibi
    Takipsiz olduğu için gönderiler orada öyle bekletiyorlar
  • 17-02-2023, 14:22:46
    #30
    mserifitak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sipariş verdim gelmedi bir sizin ref link aracılığı ile sipariş verdim bakalım gelecek mi
    Birden fazla sipariş verebilirsiniz elbette gelir. 😊
    Eyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisinden ücretsiz SIM aldım. Çok teşekkür ederim bonusum da anında yattı
    Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim sizlerle uzun süredir konuşuyoruz ve gerçekten değerlisiniz hocam 😊🙏
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geliyor beyler benimde geçen sene yanılmıyorsam martta geldi biraz postacıya bakıyor başvurup gelmeyen olursa başvurduktan bi 20-25 gün sonra postahaneye gitsin orada sizin mahallenin yada bölgenin dağıtımcısına sorun dağıtıma çıkarmamış olabilir faturalar gibi
    Takipsiz olduğu için gönderiler orada öyle bekletiyorlar
    Yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam.☺️🙏


    Referans ile Giffgaff sipariş eden herkese de teşekkür ederim, her iki tarafta aktivasyon sonrası 5£ almaktadır. Bugün verilenler gönderilmiş
  • 05-03-2023, 23:02:57
    #31
    Sim kart geldi, kartı aktive ettim, önce login olabildim herşey normaldi, sonra mobil app ı yükledim giriş yapmaya çalıştım ama aşağıdaki hatayı verip durdu... şifreyi yeniledim ondan sonra webden de giriş yapamıyorum durmadan hata veriyor belki 10 kere şifre değiştirdim ama bir türlü sisteme giremiyorum yardım edebilecek bir arkadaş var mı acaba?




  • 05-03-2023, 23:13:05
    #32
    sipariş verdim hadi bakalım
  • 05-03-2023, 23:16:11
    #33
    yeniadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sim kart geldi, kartı aktive ettim, önce login olabildim herşey normaldi, sonra mobil app ı yükledim giriş yapmaya çalıştım ama aşağıdaki hatayı verip durdu... şifreyi yeniledim ondan sonra webden de giriş yapamıyorum durmadan hata veriyor belki 10 kere şifre değiştirdim ama bir türlü sisteme giremiyorum yardım edebilecek bir arkadaş var mı acaba?




    Merhaba,
    Şuanda erişim sorunu var.
    NOT: ŞUANDA MOBIL UYGULAMASI DA ÇALIŞMIYOR EN YAKIN SUREDE DUZELIR BU DURUM.
  • 05-03-2023, 23:25:51
    #34
    Sipariş verdik dükkana bakalım gelecek mi - refli verdim.
  • 10-03-2023, 14:04:34
    #35
    hocam hat geldi aktif etmem gerekiyor peki illa paramı yüklemem lazım
  • 10-03-2023, 14:06:57
    #36
    yigitdev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hat geldi aktif etmem gerekiyor peki illa paramı yüklemem lazım
    Merhaba,
    Evet aktif etmeniz gerekiyor 6 sterlink bir paket almanız yeterli oluyor, sürekli kullanım içinde 5 ayda bir paket almanız gerekiyor.