Geliyor beyler benimde geçen sene yanılmıyorsam martta geldi biraz postacıya bakıyor başvurup gelmeyen olursa başvurduktan bi 20-25 gün sonra postahaneye gitsin orada sizin mahallenin yada bölgenin dağıtımcısına sorun dağıtıma çıkarmamış olabilir faturalar gibi
Takipsiz olduğu için gönderiler orada öyle bekletiyorlar